Матеріали до всеукраїнського вебінару з охорони праці

 

Учасники вебінару з охорони праці: Шукалюк, Мельник, Бойко, ВолковаВебінар на тему «Використання електронних освітніх ресурсів як засіб формування інформаційної компетентності учнів на уроках охорони праці» провели у Рівненському НМЦ ПТО 25 квітня 2018 року.

На YouTube можна переглянути відеозапис вебінару: https://www.youtube.com/watch?v=tgd_BxLdcIY

На початку вебінару директорка НМЦ Валентина Бондарчук звернулася до учасників із вітальним словом. Пані Валентина презентувала електронні засоби навчання, створені педагогами професійної (професійно-технічної) освіти Рівненщини та окреслила перспективи їх використання в освітньому процесі.

Тема виступу: Сайт викладача як засіб впровадження цифрових технологій у викладання предмету «Охорона праці»Галина Шукалюк, викладачка Рівненського професійного ліцею, ознайомила учасників вебінару з особливостями адміністрування сайту викладача http://op.rv.ua/. Мобільна оптимізація сайту розглядається викладачкою як невід’ємна складова адаптації цифрового ресурсу до потреб здобувачів освіти. Окремо пані Галина розглянула інклюзивну доступність сайту. Це питання було розкрито в завершальній частині вебінару під час відповідей на запитання, надіслані в чат. Джерела (оригінали), на які спиралася Галина Петрівна при підготовці свого виступу, можна скачати в кінці цієї статті. Там же доступна для скачування презентація, створена викладачкою для виступу на вебінарі.

Про використання інноваційних технологій на нестандартних уроках предмету «Охорона праці» розповіла викладачка ДНЗ «Рівненське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі» Олена Волкова, яка поділилася власним досвідом урізноманітнення навчального матеріалу, розширення форм і видів контролю навчальної діяльності.

Викладачка ДНЗ «Здолбунівське вище професійне училище залізничного транспорту» Лідія Бойко виступила з інформацією про електронні підручники, які створені здолбунівськими педагогами та використовуються у навчальному процесі. Пані Лідія ознайомила учасників вебінару зі змістом, функціями та особливостями використання авторського електронного підручника з охорони праці. Відповідаючи на запитання з чату (в кінці вебінару), які стосувалися можливості ознайомлення з презентованими електронними підручниками, викладачка зазначила, що ці підручники будуть розміщені на сайті Здолбунівського ВПУЗТ http://zplzt.com/

Викладач ДПТНЗ «Березнівське вище професійне училище» Наталія Мельник презентувала учасникам вебінару свій досвід ведення блогів, зокрема, блогу викладача охорони праці http://mnvpu4.blogspot.com/. Даний ресурс дозволяє авторці накопичувати та систематизувати дидактичні матеріали з предмету і переконливо демонструє професійний рівень педагогині. Блог пані Наталії створює можливості для організації інтерактивної взаємодії викладачки з учнями та колегами, розкриває перспективи використання дистанційних форм навчання учнів, створює передумови для власного професійного зростання і творчого розвитку.

 

Нижче у прикріплених файлах:

DigComp 2.1 (The Digital Competence Framework for Sitizens 2.1) — оновлена рамка цифрової компетентронсті.

Інклюзивна доступність сайту — це його адаптованість до потреб людей із особливими потребами. The Web Content Accessibility Guidelines 2.0 (WCAG 2.0) — остання версія методичних рекомендацій, розроблених міжнародним консорціумом World Wide Web Consortium. Документ пропонує численні рекомендації, спрямовані на забезпечення більшої доступності веб-контенту. Виконання цих рекомендацій дозволить зробити веб-контент доступним для більш широкого кола користувачів з обмеженими можливостями, такими як порушення зору (сліпих та слабозрячих), порушення слуху (глухих і слабочуючих), порушення опорно-рухової системи, порушення мови, порушення ментальної сфери, а також різні комбінації таких порушень. Крім того, виконання цих рекомендацій зробить веб-контент сайту більш доступним для користувачів, незалежно від наявності або відсутності у них тих чи інших обмежень. Критерії виконання рекомендацій WCAG 2.0 представлені у вигляді тверджень (вимог), які забезпечують інклюзивну доступність сайту. Що суттєво, ці твердження (вимоги) не прив'язані до технологій і можуть бути виконані в середовищі будь-якої CMS (системи управління контентом).

Категорія: