Такого висновку дійшли викладачі і майстри, які були присутні на відкритому уроці з охорони праці.
В четвер, 3 грудня, група верстатників узагальнювала і систематизувала знання з охорони праці: готувалися до контрольної.
Учні об'єднались у команди, кожна з яких обрала групу верстатів. Учасники команд призначили майстра і інженера з охорони праці. Завдання майстра — описати принцип роботи верстатів певної групи, визначити характерні шкідливі і небезпечні виробничі фактори. На основі цієї інформації учень, якого команда призначила інженером з охорони праці, надав рекомендації для безпечної роботи на верстатах даної групи. Всі команди продемонстрували високий рівень знань як з охорони праці, так і з технології верстатних робіт.
Під час уроку учням пропонувалися уже готові деталі, в процесі обробки яких задіяні верстати. Завдання полягало у тому, щоб визначити матеріали, з яких ці деталі виготовлені, та вказати вимоги охорони праці при обробці таких матеріалів. Верстатники впорались блискуче: одразу видно, що старанно вчать і охорону праці, і матеріалознавство.
На основі аналізу нормативних документів було визначено, які з робіт, виконуваних верстатниками, належать до робіт з підвищеною небезпекою. Учні виявили навички аналізу умов праці для виявлення можливих небезпек. Під час цієї частини роботи верстатники відзначили, як досвід роботи з документами, отриманий на основах правових знань, став їм у нагоді на уроках охорони праці.
На завершення кожна з команд запропонувала засоби захисту (колективні та індивідуальні) для роботи на верстатах обраної групи.