Електромонтери "засвітились"

відкритий урок з електромонтерами: обговорення вимог охорони праці праціЗначення освітлення у житті людини важко переоцінити. Адже ми бачимо навколишній світ завдяки світлу, яке відбивається предметами  і сприймається очима.

Крім того, відомо, що завдяки зору ми отримуємо найбільшу частину інформації про світ.  Ця інформація важлива і для безпеки праці, і у побуті. Тому освітлення — один із факторів, які впливають на здоров’я, працездатність і навіть настрій людини.

  • До кого звернутись, якщо потрібен монтаж освітлення?
  • А якщо у роботі освітлення є збої, хто допоможе?
  • Хто порекомендує, які освітлювальні прилади будуть доцільними для конкретного приміщення, конкретних виробничих чи побутових умов?
  • З ким порадитись щодо енергоефективності освітлювальної мережі?

«Електромонтер» — ось відповідь на усі питання.

Не дивно, що обираючи тему для відкритого уроку, саме на освітлювальні мережі звернула свою увагу Наталя Вікторівна Корнійчук — педагог, яка у Рівненському професійному ліцеї займається підготовкою кваліфікованих робітників за професією «Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування».

відкритий урок з електромонтерами: завдання з ремонту еелментів освітлювальних мереж Актуальність відкритого уроку з теми «Ремонт освітлювальних мереж» очевидна, адже від уміння правильно і своєчасно ремонтувати освітлювальні мережі залежить безперебійність роботи освітлювальних електроустановок, економність витрати матеріалів і обладнання. Тому вміння працювати з освітлювальними мережами для електромонтера є важливим фактором успішної професійної діяльності.

На уроці, проведеному 28 жовтня 2016 р., були розглянуті елементи освітлювальних мереж, їх будова та призначення, можливі несправності цих елементів та причини таких несправностей.

В ході уроку учні самостійно визначали можливі несправності заданого елемента освітлювальної мережі, пропонували метод усунення несправності та послідовність ремонтних операцій. Також учні визначали критерії правильності виконання операцій, обирали необхідні інструменти й матеріали.

Особливу увагу учасники звертали на питання охорони праці. Пропонуючи методи проведення ремонтних робіт, учні обговорювали організаційні і технічні заходи, спрямовані на забезпечення безпеки праці. Наголошувалося на необхідності спецодягу, електрозахисних засобів.

відкритий урок з електромонтерами: засвітилися лампи на планшеті Наприкінці уроку учням запропонували оцінити, чи досягли вони мети, яку на початку самі собі сформулювали під час вправи «Запали вогні»: учні, які вважають, що мети досягнуто, вкручують лампи на підготованому планшеті.

Яскраве світло ламп виразно засвідчило ефективність уроку з погляду учнів, а схвальні відгуки колег про відкритий урок надихатимуть Наталю Вікторівну на нові професійні досягнення.